W załączeniu logo składa się z połączenia ogona syreny (symbolu Warszawy) i litery T nawiązującej do symbolu transportu publicznego. - To piękny projekt, który pojawi się stopniowo na wszystkich rozproszonych dotychczas elementach – pojazdach, parkingach, rowerach, biletach czy elementach informacji pasażerskiej. Co ułatwi pasażerom identyfikację i korzystanie z naszej komunikacji – mówi Renata Kaznowska, zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.
Dla internautów jednak, logo przypomina raczej to, znane z dziennika telewizyjnego.
- T, czyli Tramwaj - cała komunikacja zostanie nazwana Tramwajową? Żałosne. Jakim trzeba być taboretem, żeby takie logo zaprojektować? - pyta retorycznie jeden z internautów, inny nazywa projekt "Dramatem przez wielkie (T)".
Nowe logo ma na celu ujednolicić wizerunek stołecznej komunikacji miejskiej. - Obecnie w stołecznej przestrzeni funkcjonuje wiele różnych znaków graficznych dotyczących transportu - logotypy Zarządu Transportu Miejskiego, symbol promocyjny miasta „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”, herb Warszawy oraz logotypy poszczególnych spółek transportowych. Teraz zastąpi je jeden unifikujący znak - czytamy w komunikacie.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?