Urząd Gminy poszukuje chętnych do pracy na stanowisku aplikanta w Straży Miejskiej w Piasecznie. Do obsadzenia jest sześć etatów. Zatrudnieni będą zajmować się przede wszystkim ochroną porządku na terenie gminy, ale do ich obowiązków będą należeć również prace administracyjno-biurowe.
Jakie wymagania stawia przed kandydatami straż miejska?
- ukończone 21 lat
- polskie obywatelstwo
- wykształcenie średnie
- uregulowany stosunek do służby wojskowej
- nienaganna opinia
- odpowiedni poziom sprawności fizycznej i psychicznej
- posiadanie pełni praw publicznych
ZOBACZ TEŻ:
Największą szansę na zatrudnienie mają jednak ci, którzy wykażą się dodatkowymi atutami, takimi jak, ukończone studia na kierunkach prawo, administracja, zarządzanie bezpieczeństwem lub ochrona środowiska, znajomość topografii gminy czy prawo jazdy kat. B. Mile widziana jest także znajomość języków obcych.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?